Tillbaka!

Jo nu var det väl ändå dags för min att återuppta detta.

Hur ser mitt liv ut nu? MYCKET annorlunda!
Jag och Adam har flyttat in i lägenheten, så skönt med eget nu.
Är i vecka 24 nu... tror jag. Och det sparkas så det gör mig galen ibland. MYsigt i början men när Leo river mig på revbenen är det inte kul längre. Kan knappt få på mig skorna och kläderna passar inte. Var och köpte nya kläder igår så magen får lite utrymme haha.
Imorgon ska jag på kontroll för jag har såna problem med kramper och foglossning. Hela den här graviditeten har varit, inte ett helvete men ett stort problem. Sånt tär på relationen ska ni veta! Började med att inte kunna äta på flera veckor. Tappade 4 kg på en vecka. Fick vätskebrist och las in på sjukhus efter att ha svimmat på en tågstation i stockholm.
Nu har jag tydligen järnbrist och lågt blodvärde. Så jag sover nästan hela tiden. Men jag ångrar inte en sekund att jag blev gravid! Leo är så välkommen såååå!! :D

Eftersom jag är gravid kan jag heller inte söka så mycket jobb. Ingen som vill anställa en gravid 20åring och det förstår man ju. Men det ska nog gå bra ändå. Ska ha den 3 mars så det betyder att jag ska föda under vasaloppsveckan!! INTE KUL! Inte direkt så man kniper ihop bena heller...
Varit rädd för att gå upp mycket i vikt under graviditeten. Men tycker ändå jag hållit mig inom rimlig gräns. Gått upp ca 5 kg nu tror jag. Men jag har hört 14 kg och tom över 30kg!!! Men jag har ju en bit kvar också så jag kanske hamnar där jag med :S:S Stackars kropp!

Planen att flytta till karlstad är alltså lite inställd nu för en tid. Var ju mest kompisarna som gjorde att jag ville ner dit fort men nu "drar" ju inte det heller efter lite snack. Men det gör ju att jag hamnar på ny kula så allt kan ju hända!

Snart är det jul och jag har redan ätit över 20 lussebullar! Men attans va gott det är! Varm choklad och lussebullar mmm :) Några tips på julklappar?

Nu ska jag fortsätta städningen jag började igår. Nu ska det bli rent hus!! <3
Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0