Utevistelse minsann!

Äntligen har jag kommit igång med träningen. Hållt på en vecka xD men känns riktigt bra. Adam stöttar mig hela tiden och det går framåt. Ska hålla på i 8 veckor och en är ju redan gjord, borde kunna klara av det. Inte mycket med 8 veckor ju.

Igår var vi till Adam gamla skola. En stooooor byggdnad mitt på en gigantsik stor gräsplätt. Den var gräs och kullar så långt ögat kunde nå och massa får var det brevid haha. Ah det var hur fint som helst. Så gick vi nerför en backe och vips hittade vi världens finaste plats! Små vattenfall och en stor damm. Solen sken och det var bra härligt! Tyvärr hade vi inte kameran med :(

Vi gick även till stan idag. Adam skulle posta sin telefon till ett företag och jag ville fixa min klocka som var för stor i armbandet. Så kom vi på att vi gick omkring med alldeles för mycket grejer på oss så då passade jag på att köpa en toalettborste så vi fick en påse xD 

 På vägen hem från stan ville Adam ta en annan väg hem, så kom vi till parken och jisses vad fint det var! Stoor gräsplätt igen och folk som spelade fotboll och basket (fast på asfalten då haha), satt på gräsmattan och åt smörgås och barn sprang omkring. Jättefint var det, tror jag ska ta med Zack dit när han kommer hit.

Imorgon är det våran speciella dag, nämligen 6månadersdagen!! <3<3 Hela 6 månader har nu gått och jag kan knappt tro att det är så länge. Är såå glad :) <3<3 Så imorgon ska vi kanske åka och bada på badhuset, bio, middag eller annat, vi har inte bestämt oss än.

Nu orkar jag inte skriva mera haha

Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0