Nu rullar bollen... snart :)

Ja, nuläget är inte så kritiskt längre. Jag håller på att få jobb! Såhär var det: En kväll satt jag hungrig och var sugen på något smaskigt så jag gick ner till macken för att köpa mig en macka. Ville köpa en till adam också men fanns bara en så jag frågade om de hade fler men då blev gubben bakom disken alldeles till sig: "Duger inte resten som vi har då? va? måste du ha två mackor av just DEN sorten?" Jag blev helt stum och sa att jag visste kunde nöja mig med det som fanns bara att jag skulle föredra om jag fick mina två mackor :P Så började vi prata och sen frågade han om jag kunde tänka mig att jobba där xD haha vafasen :P knäppt eller? :D Ska dit imorgon och provjobba.

Förhållandet känns ganska bra nu faktiskt, inga tankar på att fly nu :P haha. Kanske ligger det en förbannelse över våra ringar?

Sedan till lite tråkigare saker. Jag har bytt nummer och har meddelat det till min syster och min brors familj, dock inte till mormor. Och hon hade tydligen försökt ringa mig flera gånger på det gamla numret men inte fått svar :( Stackars! Precis då när jag bytt nummer så ringde jag till henne men då var det upptaget, samma sak dagen efter och sen glömde jag bort det totalt. Men idag när jag pratade med syster så frågade hon om jag pratat med henne på sistone och då kom jag ihåg att jag inte gett henne numret. Känner mig otroligt taskig mot stackars mormen. Hon brukar alltid ringa och kolla hur läget är och sen gör jag såhär. Till mi syster och bror kunde jag ringa och meddela men henne glömde jag bort... Ska ringa henne imorrn direkt!!

Sen har jag även lite ångest för vovven min. Har ju ingen aning om hur det går. Ska ringa Nathalie imorrn med och höra hur det går. Undrar om Zack kommer ihåg mig än haha ...

Kollar någon på Big Brother? Det gör jag och fy attan vad skoj det är! Händer massa skoj och ibland skäms jag istället för dom själva när dom gör bort sig. haha men så är det! Nu ska jag se lite på tv, JA JUST DET! Peepshow! Kolla den serien och ni kommer aldrig sluta förvånas :D 

 Tv nu och sen sova :)

Kyssar <3



Saknar min lilla Zackiepack <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0