Hur ska detta sluta?

Ja det är frågan det..

Mycket som händer och sker just nu. Behöver lite paus från förhållandet och ska därför boka in en resa till sverige i april. Lite fel att skriva så här på bloggen kanske många tycker men jag måste få skriva av mig.
Jag blir till en helt annan människa när jag är här i england. Jag får höra mycket som jag inte alls är värd att höra och det står mig långt upp i halsen nu faktiskt. Så en paus blir jättebra :)

Ska träffa bästaste Emma, Nathalie och Matilda. Ska bli jättekul! Ska dra med emma ut på krogen också hade jag tänkt, skaka rumpa är precis vad jag behöver nu haha

Gått lite mer än en vecka nu sen jag börjat med träningen på allvar och fyfan vad drygt det är. Sockersugen precis heeela tiden. Men har hållt mig till programmet som jag har och kilon har kommit av. Så känns väldigt bra :) Hoppas man börjar se resultat snart.. Blir lagomt till sommaren :)

Känner mig ganska ensam här nere också. Önskar det fanns någon man kunde prata med om allt. Ringde emma idag och det var så skönt att få höra rösten på henne. Så fort jag laddat mobilen med pengar är det Nathalies tur att få ett samtal. Måste få veta så allt är bra med henne också och hur det går med Zack.
Har så mycket i huvudet just nu. Ibland känner jag för att bara flytta tillbaka till Sverige och har då sagt till mig själv att då vill jag bo i karlstad. Där har jag alla mina vänner och jag känner att det är där jag vill vara. Så många minnen och jag bara älskar den staden!

Ska ta och gå och sova nu. Upp tidigt imorgon och fixa med lite mer papper och sen blir det att träna och handla mat.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0