Englandlivet

Jag ska omedelbart borja att be om ursakt for att jag inte bloggat  pa laaange. Sen ska jag aven tala om att jag kopt en ny lapop har i england vilket betyder att jag inte kan skriva alla bokstaver....ja...

Mycket har ju hant. Jag har fatt jobb pa Facts International som jag trivs valdigt bra med. Borjade forra veckan och har redan tagit pa mig extrajobb sa jag haller pa med tva olika projekt och det gar utmarkt.
Jag och Adam har aven moblerat om i huset och nu har vi mera plats. Rattorna som ag kopte for lange sen har flyttat in i extrarummet for dom for ett sadant ovasen haha.
Aven funderat pa at kopa ett gaband som jag kan ha och trana pa.

En resa till sverige i juli ar ocksa inplanerad. 2 veckor skaa det bli och det ser jag fram emot jattemycket da jag saknar alla mina kompisar och familjen och HUNDEN. Ska forsoka ta med Zack till england nu, han har ju fatt vaccinet och nu borde det ga bra.

Jag ar sa lycklig just nu sa ja jag vet inte. Allt verkar falla pa plats. Nu till helgen ska jag fanimej ut pa krogen. Var jattelange sen jag var ut nu.
Ska aven kopa massa nya klader har jag tankt.

Nu ska jag och Adam kolla pa film och ata smulpajen som jag har bakat. Hoppas den smakar bra!

Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0