bergodalbana

bergodalbana ja. Det roligaste ar ju nar det gar nerfor, men varfor kanns det intte sa da? Pa jobbet ar det kaos (hoppas datasystemet ordnar upp sig) och hemma ar det samma. Tur man hittade den dar gnuttan ljus. Hade det inte varit for mina kollegor hade jag inte jobbat kvar. Dom ar alltid sa snalla och glada.

Energin ar liksom borta kanner jag. Allt kanns sa jobbigt. Mycket som maste redas ut och fan vad drygt det ar!
Sa mycket jag skulle vilja saga men kan inte skriva allt har.
Hoppas allt loser sig snart annars gar jag och graver ner mig nanstans haha

Ja det har far faktiskt bli det lilla blogginlagget for nulaget. Nu ska jag se om jag kan hitta nagon bra film! ska namligen titta sjalv sa jag har ju friheten att valja vad jag vill!! tjohooo!! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0