Hur vet man att man duger?

Ja hur vet man det egentligen? Det har jag undrat valdigt lange. Ibland kanns det som om man inte racker till och att det alltid finns nagot annat som liksom "hotar" pa nagot satt. Jag undrar hur man kommer over allt sant har. Ibland kanns det som om man forsoker o forsoker men att det inte blir battre. Kanns som om jag haller pa att bli den trakiga manniskan som man inte vill vara med.
Ja uschiamej sager jag bara.

Vet inte, jag kanner mig sa sjuk just nu. Ont i magen och kan inte ata normalt. Kanner mig sa ledsen och nere, usch usch. Tur man far aka till sverige snart och traffa kompisar och min alskade hund! Langtat efter zack nagot sa sjuuukt mycket! Sa far vi ga och trana agility pa allvar hehe.

vi har varit och kopt blommor till tradgarden. Ganska dyrt blev det men det behovdes. sag ut som om vi kopt hela affarn tyckte jag men nar vi kom hem och satt dom i tradgarn sa visade det sig att det inte alls var sa mycket egentligen. Det var da vi insag hur mycket det skulle kosta att fixa till hela tradgarden. :s jaja, man far ta lite och lite i taget sa blir det nog bra. :)

Nej nu ska jag ta och ga och lagga mig tror jag, borjar bli trott.
Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0