England

Äntligen har vi fått internet!! :D
Allt har gått bra, sakerna är på plats och städat och fint är det. Iaf för tillfället hehe.
Kan äntligen använda min laptop också så man kan skriva ordentligt med åäö! :D

Ikväll får vi lite besök av Stefan Truscott, adams komps. Ska bli kul med lite folk i det stora huset hehe. Tydligen ska Stefan laga mat åt oss allihopa. Min mat är inte så poppis hos adam haha. men jag försöker ju iaf. Vad adam inte berättade var att dom ska spela playstation hela kvällen, vad ska jag göra då? hmm får väl hitta på något annat.

Börjar bli lite drygt det här med att jag ska sköta allt och att adam bara sitter där...
jaja nog om detta. Ska faktiskt ta mig ett bad nu (ja vi har badkar åå!! :D) så man känner sig lite fräschare.
Ska nog gå till tescos och köpa wotsits (ostkrokar fast mycket godare). adam ska gå och möta upp stefan vid tågstationen snart så jag får sätta fart om jag ska hinna.

Saknar alla i karlstad !! <3

kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0